Nu mai putem adauga decat o linie...apoi,

Din fericire, dupa 3-4 zile internet-less, I'm back.Back din punct de vedere tehnologic, pentru ca, mai ales azi, nu-mi trec prin minte decat dileme si ganduri existentiale legate de pampararampampaaaaam azi, ultima mea zi de minora, si maine, prima in care raspund legal.:-s
Grr fiecare 24 martie e mai aproape de momentul in care chiar n-o sa mai pot spune "pentru ca asa vreau eu", si o sa trec (oare?) la chestii serioase...?!


[meanwhile, mi-a trecut starea.Am plecat sa cumpar bomboane pentru colegi, o stare si niste ganduri bune pentru mine.
Cya at 18.:-s]

2 comentarii:

Anonim spunea...

si o sa trec (oare?) la chestii serioase...?!

nu:))):*

Anonim spunea...

pffff

Trimiteți un comentariu

 

© Copyright indoors. . All Rights Reserved.

Designed by TemplateWorld and sponsored by SmashingMagazine

Blogger Template created by Deluxe Templates