Growing up isn't so much fun afterall

17.noiembrie.2003
Hello!
Good news! *engleza de mica:))* Mada m-a invitat la ziua ei! *nu ca nu am fi fost si nu suntem prietene ft bune, total neasteptat* Intai nu si-o sarbatorea, dar s-a razgandit. *problema existentiala* Logic ca o sa ma duc!Vin urmatorii:Eu, Ramona, Alina, Daniel, George, Radu.
Chiar, Simona a venit atunci la mine si a fost Super Cool!*social activities*
Ancuta m-a sunat chiar cand era Simo la mine, dar de atunci nu a mai dat nici un semn, ma intreb oare ce s-o fi intamplat.
Mi-am luat cartela noua pentru telefonul mobil!!!*achizitii importante*
Apropo, sambata m-am trezit cu o raceala, asa ca ma duc sa mananc si sa iau paracetamol.:(*da, atunci ma incapatanam sa ma duc la scoala, si nu imi placea sa stau acasa cand eram bolnava.Vremuri de mult apuse.*
Bye!!!
Cat de tare.Nu, nu ma gandeam la ce facultate dau, chestiile care ma puneau pe ganduri erau daca tipul care mi-a zambit pe hol ma place sau nu, imi doream nespus sa fiu printre tipele cunoscute prin scoala si sa nu mai port ochelari (aveam un real complex pe tema asta).Imi petreceam timpul iesind pe langa blocul meu si plimbandu-ma, dar in mare parte faceam teme si invatam.
Acum, fac optispe ani peste doua saptamani si putin, si mi-as dori din tot sufletul sa inlocuiesc deciziile pe care o sa fiu nevoita sa le iau cu dilemele de atunci.Nu stiu ce-o sa fie maine, cum o sa fiu peste zece ani, daca o sa-mi treaca vreodata nehotararea si o revin la o forma mai...rudimentara, nu asa complicata cum sunt acum.Nu mai e cu siguranta asa amuzant pe cat credeam ca o sa fie in anul 2003.
Si pentru ca astazi este ziua ei si implineste mirifica varsta  a majoratului, 18 ani, un la multi ani bloggeresc Andrei, sanatate, fericire, si la cat mai multe perechi de oxforzi, pisi!:*

4 comentarii:

Unknown spunea...

Cand ? Unde ? venim si noi!!

Anonim spunea...

dileme de minora ? :"> :))

Anonim spunea...

This is so optimistic I have to congratulate you;;)pisi majora:*

Anonim spunea...

De atunci Ancutza nu a mai fost gasita:| :))

Trimiteți un comentariu

 

© Copyright indoors. . All Rights Reserved.

Designed by TemplateWorld and sponsored by SmashingMagazine

Blogger Template created by Deluxe Templates