Drive until you lose the road

"De aceea am zambit oportun si i-am dat mana.Mi-a sarutat-o intimidat si a cautat sa-mi defineasca parfumul.Intaia oara ma parfumasem din nou - tot din superstitie - cu parfumul care facea parte din vechea mea dragoste, ca mirosul dintr-o gradina."

Treceam dintr-o parte a clepsidrei in alta, fara sa stiu ca tocmai timpul era nodul intre tot ce ne deosebea, podul intre doua taramuri, unul roz si unul real, unul de ras si unul tragic, unul serios si unul de suprafata.Ca la mare, cand treci de la mal, din ce in ce mai adanc, pana te pierzi de tot si ajungi un punct in toata marea.

Ca atunci cand am vorbit tot drumul despre cum ai crezut tu ca a fost, despre cum era de fapt si despre ce-am crezut eu ca ar fi putut sa fie.Pana cand n-am mai avut ce sa spunem, si imaginea geamului prafuit si a strazilor infrigurate de iarna ramasese, ca o esenta, intre tine si mine.

Pana cand nu mai stiam ce altceva sa fac decat sa fredonez, ca sa sting cumva tacerea subiectelor epuizate si trairilor diferite.Pentru ca in fond, ca alcatuire, suntem la fel, dar ne-au definit alti ani, alte feluri, altfel.

One or two things...

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 

© Copyright indoors. . All Rights Reserved.

Designed by TemplateWorld and sponsored by SmashingMagazine

Blogger Template created by Deluxe Templates