Lectia 1.Invatam sa gandim de unii singuri

Mi-a fost dat zilele trecute sa vad, pentru a n oara, o parere din aia exprimata aprig si focos, cum  ca o anume vedeta (nu, nu are sens sa precizez care), e naspa pentru ca...pai nu conteaza.Pentru ca are tupeu si nu se teme sa-si exprime parerea (buna, proasta, cum o fi, dar in fond cine spune daca o parere e corecta sau nu?!), pentru ca nu se conformeaza ca toate pitzipoancele sa fie una care apare la teveu si zice nimic, pentru ca, in fond, e cel putin isteata si pentru ca da, face ceva concret.Dupa cum spuneam, bine prost, dar face altceva decat munca sub birou, daca ma intelegeti.

Da' nu, daca la jumate plus unu  din posturile si revistele trendi, glem, mondene si toate alea persoana e desfiintata, mahalagioaica, pitzipoanca, de prost gust, scandaloasa, normal ca peste tot o sa fie asa, ca deh, a zis Ics ca-i naspa, eu nu pot sa zic ca-i ok, ca ma fac de ras si zice lumea ca n-am bun guuuust.Ca si aia cu eu nu ascult X gen, ca rad copiii de mine, nu ma imbrac altfel decat toata turma, ca rad oile de mine.

Limitele astea, adica gandirea asta li-mi-ta-ta, asta de a nu vedea dincolo de ce auzi, datul cu parerea, pe care am mai insistat si voi insista pana-mi trece, consuma asa o mare parte din energie si neuroni numai buni de folosit in domenii cu adevarat productive.(ex.fabricarea unei pareri personale:>)

Si inca ceva, chiar merita atata efort sa intretii o imagine pe care o servesti oamenilor, cand tu de fapt esti cam invers?Sa mori tu ca asculti muzica clasica acasica in camera ta, sau vrei sa impresionezi si sa (citat din mari clasici in viata "oamenii care asculta muzica clasica sunt culti") ai o dovada ca esti cult, desi cult iti depaseste total aria de intelegere a termenilor?

[Chiar si asa, nu toti facem macar una din multele lucruri care ni se par aiurea?Nu toti spunem ca aspectul asta si celelalt nu conteaza, si in fond cand se ingroasa gluma, strambam si din nas?Toti ne amestecam in suprafata.]

2 comentarii:

MoniQue spunea...

heeei,ai o leapsha de la mine :)

eXo spunea...

good point.

Trimiteți un comentariu

 

© Copyright indoors. . All Rights Reserved.

Designed by TemplateWorld and sponsored by SmashingMagazine

Blogger Template created by Deluxe Templates