Leapsa [da, iar:))]

Inca una, primita de la Rommie.Funny si nici pe departe asa "dificila" ca anterioara.:D

1.Put your music player on shuffle.

2.Press forward for each question.

3.Use the song title as the answer to the question even if it doesn’t make sense. NO CHEATING!

4.Bold the questions and with the answers, give your own comments on how it relates to the questions.


1. Cum te simţi astăzi?

Amy Whinehouse - Rehab

2. Vei ajunge departe în viaţă?

Armin Van Buuren - Imagine

3. Cum te văd prietenii tăi?

Natasha Bedingfield - Unwritten [;))]

4. Te vei căsători vreodată?

Jewel - Foolish Games [ei da:))]

5.Care e tema preferată a celui mai bun prieten?

Alicia Keys - No one

6. Care e povestea vieţii tale?

Duffy - Scared [haha:))]

7. Cum era în liceu?

Lady Gaga - Boys Boys Boys [:))]

8. Cum poţi avansa in viaţă?

The Game - Dreams

9. Care e cel mai fain lucru la prietenii tai?

Alanis Morissette - Ironic

10. Ce se preconizează pentru weekend?

Zob - Cantec de dragoste [?!]

11. Ce cântec te descrie cel mai bine?

Paolo Nutini - Jenny don't be hasty

12. Dar pe bunicii tăi?

 Sandi Thom - The Devil's Beat

13. Cum îţi merge în viaţă?

Coldplay - Your Love Means Everything

14. Ce melodie îţi va cânta la înmormântare?

Kelly Clarkson - Never Again [:)))]

15. Cum te vede restul lumii?

Maroon 5 - Keep me coming back for more [avai:))]

16. Vei avea o viata fericita?

Leona Lewis - Better in time [hai serios:))]

17. Sunt persoane care te doresc in secret?

Placebo - Infra-red

18. Ce ar trebui sa faci cu viata ta?

Cheryl Lynn - Got to be real

Siii leapsa merge la Radu si Georgiana.

3 comentarii:

mth spunea...

Chiar daca ti-am zis ca mi se pare aiurea faza cu leapsa, de curiozitate am luat si eu o foaie de hartie si am scris primele 18 melodii care au venit in winamp. Vreau sa zic ca rezultatul a fost catastrofal :-s.

Radu Z spunea...

o sa te sperii de playlistul meu :))

Lira spunea...

@mth - am zis eu:))
@radu I can take it:))

Trimiteți un comentariu

 

© Copyright indoors. . All Rights Reserved.

Designed by TemplateWorld and sponsored by SmashingMagazine

Blogger Template created by Deluxe Templates