Cum ar fi daca...[Leapsa]

...ar trebui sa alegi o singura melodie pe care sa o asculti tot restul vietii?

Toough one.Primind leapsa de la Andra, am tot stat si m-am gandit si, evident, initial am vrut sa zic ca poate-poate as putea asculta Stigma -Tara din inima ta sau Sophie Ellis Bextor - Today the sun's on us sau cate si mai cate altele, dar in final m-am hotarat ca,mai ales datorita amintilor care ma leaga de ea, melodia care mereu ma face sa zambesc si-mi induce o stare din aia, este Green Eyes - Coldplay.




In continuare, leapsa merge la Silviu, Virgil si Razvan.

2 comentarii:

Anonim spunea...

imi creste inima cand vad ca mai exista oameni care asculta coldplay :D :)) :D

Lira spunea...

ma bucur si eu sa aud asta:))

Trimiteți un comentariu

 

© Copyright indoors. . All Rights Reserved.

Designed by TemplateWorld and sponsored by SmashingMagazine

Blogger Template created by Deluxe Templates