Azi

1.Ma frusteaza persoanele exagerat de subiective, in juriul pentru examene, concursuri samd.

2.Ma...amuza in fond:)) persoanele care n-au viata proprie, si un talent deosebit [dar asa e, au un talent] de a-si da cu parerea.Olimpiada la Londra e in 2012, ce ziceti, faceti din asta o proba in anii astia? [trei, va zic eu;).Simtiti-va si bine ca v-am informat, faceti-mi placerea asta pls [-o<]

3.Tot nu inteleg de ce sa-ti fie rusine cu ce faci/esti/cat castigi/etc.

4.Nici mie nu cred ca am sa-mi inteleg prea curand nehotararea.

5.Sunt foarte curioasa ce-ar fi de dezvoltat pe subiectul "Examinations have a bad influence on education".Vreo parere?

6.Pentru ca am iubit dintotdeauna atat melodia, cat si solistul, inca de cand exista Stigma.

1 comentarii:

MoniQue spunea...

Si mie mi-a placut f mult Stigma :X o formatie atipica pt peisajul muzical din Romania.Pacat ca s-a destramat..

Trimiteți un comentariu

 

© Copyright indoors. . All Rights Reserved.

Designed by TemplateWorld and sponsored by SmashingMagazine

Blogger Template created by Deluxe Templates