don't you think things might get better.

everything happens for a reason. - "si mie trebuie sa mi se aminteasca din cand in cand asta".

pana la un anumit punct credeam ca mereu daca voi face efortul maxim posibil, voi putea obtine si lucruri, situatii, relatii sau obiecte care aparent nu aveau nici o utilitate, nici o legatura concreta cu ce-mi doream de fapt.Chiar daca "nu era sa fie" - pf, eu puteam sa fac sa fie orice, nu?

Pana intr-un noiembrie plin de minusuri in temperatura si in emotii, plin de cuvinte si de expresii.Pana la scrumul de tigara ramas pe marginea mesei, sau poate tigara stinsa si reaprinsa ever once in a while, sau chiar bricheta care nu s-a mai aprins la un moment dat.Si mult timp dupa aceea n-am crezut ca exista un "asa trebuia sa se intample", doar un "asa trebuia sa se intample tocmai mie", si acum stau si ma uit la post it-urile de pe perete pline de cuvinte de engleza si la strada goala si friguroasa unde au fost sa fie plimbari pe timp de ploaie, garnisite cu ciocolata si cu povesti.Si nu-mi dau inca seama ce a fost exact si care a fost influenta asupra ce nu mai este acum, dar daca nu era sa fie, noi n-am mai fi ajuns tocmai aici si tu n-ai mai fi fost cum esti si eu n-as mai fi simtit tot ce-a fost ca definitoriu pentru ce avea sa urmeze.

Motivul, normal.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 

© Copyright indoors. . All Rights Reserved.

Designed by TemplateWorld and sponsored by SmashingMagazine

Blogger Template created by Deluxe Templates