count to ten [review]

Anul asta:

+ am invatat ca nimeni nu-i perfect

+ mi-am dat seama, in mare, ce vreau si cam care-i ideea in  a face anumite lucruri

+ asa cum ma asteptam, nu am facut unele lucruri [nu ca ar fi ceva rau:">]

+ am renuntat la unele obiceiuri si prietenii care nu aveau niciun fel de rost sau target final

+ mi-am dat examenul Cambridge.Una din chestiile care ma face sa fiu foarte multumita, nu de examenul in sine[pentru ca n-am facut cat de bine ar fi trebuit sa fac] ci de faptul ca m-am putut mobiliza sa fac ceva intr-adevar folositor si cu sens

+ am invatat sa nu mai fiu exagerat de pretentioasa si sa las de la mine [doar atunci cand e nevoie, normal]

+ am capatat prieteni despre care simt ca vor mai fi aici ceva timp from now on

+ mi-am dat seama cam unde, cine si cum (se)merita, si cine nu

+ am putut sa nu mai spun "nu" dupa prea putina vreme, si sa trec peste aspecte in fond, neimportante si de suprafata [and still working on it:)), prietenii stiu:))]

+ am avut parte de una din cele mai linistitoare si needed vacante din ultima vreme 

+ nu am mai chiulit asa mult, si mi-am dat o idee mai mult interesul pentru chestii legate de scoala :-B

+ am mai crescut, pe bune, un an

+ am purtat tocuri muuuult mai des[:)))]

+ incep sa inteleg pe bune cand, cum, unde si cu cine trebuie si se poate :D

+ am inteles ce-i important pe bune. :-s :D

-nu am reusit sa renunt la singurul meu viciu

-pe alocuri, am incercat prea mult sa vad ca se poate, unde era clar ca era aproape imposibil

-nu m-am straduit cat am putut referitor la unele situatii

-nu am apreciat mereu ce si cat am avut/am

I'll give this year an A+.:d

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 

© Copyright indoors. . All Rights Reserved.

Designed by TemplateWorld and sponsored by SmashingMagazine

Blogger Template created by Deluxe Templates