Sfanta Curatenie


"Nu uai, nu pot sa ies ca fac curat azi" "Dnd cleanin'" "Afara, bat covoare" - e clar, vine ori Craciunul, ori Pastele.Ce alt prilej mai bun de a freca geamuri, bate covoare mai mari decat tine, manca cat incape si facut cumparaturi cat mai multe exista?Nu pe bune, e sarbatoare deci mergem si dam doua salarii pe multa mancare, mult vin si whisky, multi iepuri, multi cozonaci si tooot ce incape.Pe principiul "da luam si asta ca-i destul de ieftina, om gasi noi ce sa facem cu ea", omul isi elibereaza frustrari din perioada in care, cum am auzit de la ăi mai mari, mai totul era limitat si se gasea greu.Si prost.
Aiurea, copiii mei cred ca ma vor intreba cum coboara iepurasul pe horn sau cum vine prin piscina si lasa cadoaie in papucii de plaja.
Deja ma enerveaza chiar si atitudinea anti-cosumerism (pe care, evident, o afisez si eu) si chestiile astea pe care ajungem sa le constatam an de an si sarbatoare de sarbatoare, greata de mancare si de orice pe care o am, si agitatia din orase/biserici/supermaketuri/tot ce se poate - dar despre asta intr-un post viitor.

Si o poza simpatica, gasita intamplator aici.



later edit : e uimitor cum fiecare sarbatoare de gen imi accentueaza ideea ca plecatul in alte parti dupa clasa a 12a este un must.Tocmai am avut asa o mini-revelatie, si aparent asta-i chestia cea mai sanatoasa de facut.Pacat.

1 comentarii:

hAndra spunea...

hrr..mi-ai furat poza pe care intentionam sa o postez si eu :-w

Trimiteți un comentariu

 

© Copyright indoors. . All Rights Reserved.

Designed by TemplateWorld and sponsored by SmashingMagazine

Blogger Template created by Deluxe Templates