ha?

Omul e o fiinta sociala.Nu pe bune, oricat de ridicat ar fi gradul de miserupism afisat si oricata durere in anumite locuri ascunse ar afisa o persoana, tot ii pasa la un moment dat si de parerea celorlalti si de cum arata X si de ce zice lumea in general.
Chiar si aia care afirmati ca voua chiar nu va pasa, ca va hraniti cu dragoste si ca nu va intereseaza nimic decat sufletul, tot va impopotonati si va vopsiti si va "vai cum sa ies asa din casa tu nu vezi cum arat?".Ca o faceti intr-un stil in care lookul final este unul de "m-am trezit dimineata si am deschis dulapul lui frate-miu, nu m-am pieptanat ca ma grabeam[si cat am iubit genul de frizura, si cat nu mi-a iesit niciodata:))]dar eu sunt uber-cool oricum, tocmai pt ca nu-mi pasa.Si pe bune, chiar lookul de "nu-mi pasa" consuma cel mai mult timp.Atitudinea aia cu clipit des de gene si mutra sictirita,aia care vine ori dintr-o dorinta de a parea altfel, ori dintr-o frustrare de a nu-ti arata defectele(intre noi fie vorba, nici nu le maschezi daca sictiresti, asa ca alta varianta poate ar fi mai buna:)).

Bineinteles ca si voua va pasa, dar e in trend sa fii anti- ceva, iar oamenii absolut deloc superficiali nu cred ca exista.:D Nu zic ca nu ar fi bun refuzul de a actiona dupa cum se asteapta/cum ar vrea lumea, dar nu mi se pare ca miserupismul excesiv arata ca esti altfel.Dimpotriva, la fel cu toata lumea care vrea sa fie altfel - suna a dezechilibru in balanta "cam superficial" - "profunzime de tipul nivelul marii".

Sigur, toti avem curajul sa criticam si sa analizam actiunile/atitudinile/faptele/sentimentele celorlalti, mai ales cand "nu-mi place","nu mi se pare normal", se traduc in "cum poate sa faca ce vrea el/ea si nu ce vrea restul?" - tocmai pentru ca putini facem ce vrem cu adevarat.


Ia mai gandeste-te odata, chiar Nu iti pasa?

2 comentarii:

Anca spunea...

normal ca asa este.deci....sa-mi fac skin-ul de la blog rooooz:))?

noir spunea...

societatea mereu va impune bariere de genul asta. practic, ti se spune ca esti liber, insa esti constrans de o multime de lucruri. problema asta nu se indentifica doar in privinta aspectului fizic, ci in diverse alte situatii, cum ar fi: alegerea unui lieceu/ facultate, selectia unui post de munca s.a.m.d.

Trimiteți un comentariu

 

© Copyright indoors. . All Rights Reserved.

Designed by TemplateWorld and sponsored by SmashingMagazine

Blogger Template created by Deluxe Templates