Eu

stiu foarte bine cine si cum sunt.La fel si prietenii mei, prietenii mei care nu ma vor judeca, care nu ma vor face cu ou si otet, care nu vor pleca urechea la ce spune lumea.Care vor fi acolo si cand nu ma rog de ei sa fie atenti la mine, care-mi vor da 2 palme cand considera ca nu-s ok, in loc sa arunce cu noroi degeaba.
Iar ce spun oamenii...chiar e mai important decat cum stiu eu ca sunt?
Si mai stiu exact oamenii care vor ramane acolo, indiferent de ce s-ar intampla.Si ca am pus prea mult suflet si m-am consumat prea mult cand poate nu era cazul de atata cantitate, si prea putin acolo unde as fi putut face asta fara urme de regrete.Imi pare rau ca uneori, s-a ajuns la ce s-a ajuns, dar inainte de a face o analiza, ar fi bine sa adaugi si auto- inainte si sa vezi ce-ti iese.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 

© Copyright indoors. . All Rights Reserved.

Designed by TemplateWorld and sponsored by SmashingMagazine

Blogger Template created by Deluxe Templates